Tråkkar

Hej bloggen det var länge sen jag inte skrev på min blogg, pågrundav att jag kunde inte skriva för hade annat att göra, men aja nu sitter jag här och skriver i min blogg, kl har blivit mycket och ska dra och lägga mej, men är inte trött ska sitta länger ska se vad dagen ska inehålla, nu ska jag försöka skriva i min blogg så mycket jag kan och se om jag har tid elr inte, och juste de sista dagarna som jag har gjort har jag inte gjort någoting alls bara haft lite prov på några ämne och sånt vi ska se om jag blir godkännd på dem ämne som jag har gjort provet på, och jag skulle brätta att jag har varit sjuk nu i 3 vecker och jag hatar att vara det men vad ska man göra det går över men det har tagit långt tid för mej för att det ska gå bort, men aja, nu sitter jag här och ine på msn & facebook kollar in läget och chattar med mina kompisar och sånt har roligt med dem alla är nästan inloggade de därför, jag är ine nu, på riktigt om det var skola då skulle jag har sovt för 3 timmar sen elr 2 har inte bästämmda tider iblad sover jag kl 00.00 sånt, aja ska dra nu vi ses alla blogg läsare ;D ni kan kontakta mej igenom

Facebook : Chamoun Storvreten

Msn: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0